DAFTAR PERCUMA DI SINI...

Wednesday 19 September 2012

KELEBIHAN PENGUNA MYKAD




apa kelebihan menjadi penguna Mykad smart shopper program (MSSP)  ??

  1. untuk menjadi penguna Mykad smart shopper.. apa yang paling penting adalah proses anda menjadi ahli @ penguna adalah percuma.. anda tidak perlu keluar satu sen pun, untuk mengaktifkan aplikasi MSSP mykad anda.  berbeza dengan kebanyakan loyalti program yang lain seperti jcard, meriah card dll, penguna perlu membayar RM12 (kebiasaan) semasa hendak mendapatkan kad setia tersebut..
  2. sekiranya kebanyakkan kad setia memerlukan penguna membayar yuran tahunan sebagai syarat untuk memastikan penguna terus boleh mengunakannya setiap tahun berikutnya, MSSP tiada yuran tahunan..ini bermaksud, rakyat Malaysia memang tidak perlu keluar satu sen sekalipun untuk mengunakan perkhimatan MSSP yang ditawarkan.
  3. kelebihan yang wajib untuk anda milikki MSSP adalah rebat tunai serta merta di kedai yang terlibat.. bayangkan.dalam tempoh satu tahun kami telah melibatkan diri bersama dengan pelbagai industri perniagaan seperti makanan, perhotelan, pengangkutan, perkhimatan dobi, kesihatan, hiburan dll.. ini bermakna, setiap kali anda ke kedai yang terlibat tersebut.. anda akan memperolehi diskaun !! mudah bukan?
  4. malah kedai @ merchant juga menawarkan keistimewaan tambahan kepada pelangan MSSP.. selain daripada kedai tersebut memberi diskaun kepada kalian.. kedai juga akan memperolehi sistem AJ yang mana data yang disimpan membolehkan mereka tahu penguna yang paling kerap berbelanja di kedai kedainya.. secara tidak langsung..kedai / merchant akan semakin menghargai anda.
  5. apa faedah memiliki loyalti card seperti mesra,bonuslink, meriah card dll?? sudah pasti untuk menikmati diskaun.. walau bagaimanapun, hanya sesetengah perniagaan sahaja yang memperolehi diskaun, kebanyakkannya mengunakan point sebagai mata ganjaran.  kami membekalkan kedua dua nya sekali iaitu diskaun dan mata ganjaran. pengiraan yang cukup mudah iaitu RM1 = 1 point.
  6. selepas ini, anda tidak lagi perlu membawa pelbagai loyalti card di dalam dompet anda.. dompet berat kerana pelbagai jenis loyalti card yang kita bawa..bagaimana pula selepas ini, semua loyalti card ini dimasukkan dalam satu card?? penyelesainya telah wujud.. MSSP..
  7. terlupa bawa kad? adakah pernah situasi anda tercicir bonuslink semasa ingin mengisi minyak?? sangupkah anda balik semula ke rumah untuk mengambil card tersebut? tahukah anda sekiranya anda mengingati no siri yang terdapat pada card tersebut (biasanya 16 digit) anda tetap boleh dapatkan point dengan cara manual?? tapi siapa yang ingat?? menarik mengenai MSSP.. selain dari jarang manusia akan sentiasa tercicir Mykad, sekiranya tidak membawa Mykad, proses manual boleh dilakukan kerana no ahli MSSP adalah no ic anda sekarang. jarang rakyat Malaysia tidak mengingati no ic mereka sendiri.. hehe..


 

 
sehingga jun 2012. terdapat lebih 400 kedai yang melibatkan diri dalam projek MSSP.













ingin mengetahui senarai kedai yang terlibat di kawasan anda?? sila click ke link ini.
http://mykad.aj.my/














No comments:

Post a Comment